به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی پرحرف‌وحدیث برانکو ایوانکوویچ که باید منتظر عواقب آن هم بود (به‌خاطر عدم تسویه حساب با این مربی و دستیارانش) به‌سراغ یحیی گل‌محمدی رفت و در حالی که مشخص بود او با باشگاه پدیده قرارداد دارد،و با رفتن به تور استانبول خشم هواداران را برانگیخت یک هفته زمان برد تا به این نتیجه برسند که باید دنبال گزینه‌های دیگر باشند. مدیریت این باشگاه و مشاورش به‌یک‌باره تصمیم گرفتند به‌سراغ مربیان خارجی بروند و از آنجا که در این کار تخصص کافی نداشتند از یک مدیر برنامه ایرانی کمک گرفتند تا با استفاده از نظرات او مربی خارجی را انتخاب کنند.و بعد از در پی خرید تور آفری استانبول باشند.

در چند روز اخیر شاهد رفت‌وآمد‌های دلال‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس بودیم و رقابت آنها برای آوردن مربی مدنظر خود به این باشگاه بی‌سابقه بود، و آنها پیشنهاد دادند که تور ارزان استانبول را از شرکت گردشگری ( https://tourscaner.ir/ ) بخرند. در همین راستا بیش از 30 مربی خارجی به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و با حداقل 10 نفر آنها مذاکره صورت گرفت. در نهایت عرب و مشاورش تصمیم گرفتند از بین گزینه‌های مختلف 4 و 5 سرمربی را گلچین کرده و برای آنها و ایجنت‌های‌شان دعوت‌نامه بفرستند که با هزینه باشگاه پرسپولیس سفری به استانبول داشته و رودررو صحبت کنند. تا بتوانند راحت به استانبول سفر کنند. همه این اتفاقات البته پیش از مشاجره عرب با مشاورش بود، مشاجره‌ای که در نهایت به جدایی مشاور از مدیرعامل و خروج او از فهرست مسافران ترکیه انجامید.

نکته جالب توجه اینکه در این میان یکی از واسطه‌ها که به جمع مشاوران پرتعداد عرب اضافه شده مربی مورد نظر خود را با قیمت گزاف بین گزینه‌‌های نهایی قرار داد تا او هم برای مذاکره به ترکیه دعوت شود. این‌که حالا مربیان دعوت‌شده و ایجنت‌های‌شان در یکی از بهترین‌ هتل‌های استانبول با هزینه باشگاه پرسپولیس مستقر شده‌اند، مسئله‌ای است که نمی‌شود به‌سادگی از کنار آن گذشت این است که تور استانبول را باید از آدرس https://tourscaner.ir/istanbul/ خریداری کرد.

یکشنبه 9 تیر 1398
بؤلوملر :